source: 2012/kerho/LeoL/JHaapaduuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!/JHaapaduuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!/JHaapaduuuuuuuuuuuu__________________.cs @ 3933

Revision 3933, 2.1 KB checked in by sailniir, 8 years ago (diff)
Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7
8
9public class JHaapaduuuuuuuuuuuu__________________ : PhysicsGame
10{
11    PhysicsObject olio;
12    Image olionKuva = LoadImage("BatleAxe");
13    Image lattiankuva = LoadImage("Floor");
14    Image seinankuva = LoadImage("Wall");
15    Image vihukuva = LoadImage("Spear");
16    public override void Begin()
17    {
18        // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän
19
20        Level.Width = Screen.Width;
21        Surfaces reunat = Level.CreateBorders(0, true, Color.Gray);
22        reunat.Top.Image = seinankuva;
23        reunat.Bottom.Image = seinankuva;
24
25        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli");
26        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
27        olio = new PhysicsObject(100, 100);
28        olio.MaxVelocity = 300;
29        olio.CanRotate = false;
30        olio.Image = olionKuva;
31        Add(olio);
32        Vector impulssi = new Vector(500.0, 0.0);
33        olio.Hit(impulssi);
34        Level.BackgroundColor = Color.Black;
35        Level.Background.Image = lattiankuva;
36        Level.Background.ScaleToLevelByWidth(); 
37
38        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down,
39          LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-1000, 0));
40        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down,
41          LiikutaPelaajaa, null, new Vector(1000, 0));
42        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down,
43          LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 1000));
44        Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down,
45          LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -1000));
46
47        LuoVihu(new Vector(-200, 100));
48    }
49
50    void LiikutaPelaajaa(Vector vektori)
51    {
52        olio.Angle = vektori.Angle;
53        olio.Push(vektori);
54    }
55
56    void LuoVihu(Vector vektori)
57    {
58
59        PhysicsObject vihunkuva = new PhysicsObject(40.0, 40.0);
60        vihunkuva.Position = vektori;
61        vihunkuva.Restitution = 1.0;
62        vihunkuva.Image = vihukuva;
63        Add(vihunkuva); 
64    }
65
66
67
68}
69                         
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.