source: 2012/30/TapaniS/The Slayer task Marsu/The Slayer task Marsu/The Slayer task Marsu/The_Slayer_task_Marsu.cs @ 3713

Revision 3713, 2.1 KB checked in by sijoseha, 10 years ago (diff)

Talletus.

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class The_Slayer_task_Marsu : PhysicsGame
10{
11    PlatformCharacter pelaaja;
12
13    public override void Begin()
14
15    {
16        MultiSelectWindow alkuValikko = new MultiSelectWindow("Pelin alkuvalikko",
17            "Aloita peli", "Parhaat pisteet", "Lopeta");
18        Add(alkuValikko);
19        alkuValikko.ItemSelected += PainettiinValikonNappia;
20
21       
22        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli");
23        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
24    }
25
26    void LuoKentta()
27    {
28        Gravity = new Vector(0.0, -800.0);
29
30
31        ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("Kentta");
32
33        Camera.Zoom(1.7);
34
35        ruudut.SetTileMethod(Color.BrightGreen, LuoTaso);
36        ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoPelaaja);
37        ruudut.SetTileMethod(Color.Yellow, LuoVihollinen);
38
39        ruudut.Execute(20, 20);
40        Level.CreateBorders();
41
42    }
43
44
45    void PainettiinValikonNappia(int valinta)
46    {
47        switch (valinta)
48        {
49            case 0:
50                LuoKentta();
51                break;
52            case 1:
53                // ParhaatPisteet();
54                break;
55            case 2:
56                Exit();
57                break;
58        }
59    }
60    void LuoTaso (Vector paikka, double leveys, double korkeus)
61    {
62        PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus);
63        taso.Position = paikka;
64        //taso.Image = groundImage;
65        taso.CollisionIgnoreGroup = 1;
66        taso.Color = Color.BrightGreen;
67        Add(taso);
68
69
70
71}
72
73    void LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus)
74    {
75        pelaaja = new PlatformCharacter(10, 10);
76        pelaaja.Position = paikka;
77        Add(pelaaja);
78
79    }
80
81    void LuoVihollinen(Vector paikka, double leveys, double korkeus)
82    {
83
84
85
86    }
87
88
89}
90
91
92
93
94
95
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.