source: 2012/27/JoukoS/Data Tunnel/Data Tunnel/Data Tunnel/Data_Tunnel.cs @ 3546

Revision 3546, 3.7 KB checked in by jomajusi, 8 years ago (diff)

Talletus.

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class Data_Tunnel : PhysicsGame
10{
11    Image TEO = LoadImage("Threadeateroikealle");
12    Image TEV = LoadImage("Threadeatervasemmalle");
13    Image ThreadO = LoadImage("Threadoikealle");
14    Image ThreadV = LoadImage("Threadvasemmalle");
15    PhysicsObject VihuPallovasen;
16    PhysicsObject VihuPalloOikea;
17    PhysicsObject hyvaPallo;
18    PhysicsObject vasenReuna;
19    PhysicsObject oikeaReuna;
20    Vector liikuOikealle = new Vector(500, 0);
21    Vector liikuVasemmalle = new Vector(-500, 0);
22    public override void Begin()
23    {   
24        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli");
25        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
26        LuoKentta();
27        LuoPallo(100, 245);
28        LuoPallo2(150, 105);
29        LuoPallo2(-200, 105);
30        LuoPallo(-150, -35);
31        LuoPallo(305, -80);
32        LuoThread();
33        Nappaimet();
34    }
35    void LuoKentta()
36    {
37        ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("kentta");
38        ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoPalikka);
39        ruudut.Execute(20, 20);
40        vasenReuna = Level.CreateLeftBorder();
41        vasenReuna.Restitution = 1.0;
42        vasenReuna.KineticFriction = 0.0;
43        vasenReuna.IsVisible = false;
44        Add(vasenReuna);
45        oikeaReuna = Level.CreateRightBorder();
46        oikeaReuna.Restitution = 1.0;
47        oikeaReuna.KineticFriction = 1.0;
48        oikeaReuna.IsVisible = false;
49        Add(oikeaReuna);
50        Level.BackgroundColor = Color.White;
51        Gravity = new Vector(0, -1000);
52        Camera.ZoomToLevel();
53    }
54    void LuoPalikka(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
55    { 
56    PhysicsObject palikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus);
57    palikka.Position = paikka;
58    palikka.Shape = Shape.Rectangle;
59    palikka.Color = Color.Black;
60    palikka.Restitution = (0.0);
61    Add(palikka);
62    }
63    void LuoThread()
64    {
65        hyvaPallo = new PhysicsObject(50, 50);
66        hyvaPallo.Image = ThreadO;
67        hyvaPallo.Restitution = (0.0);
68        hyvaPallo.X = -250;
69        hyvaPallo.Y = 250;
70        Add(hyvaPallo);
71    }
72    void LuoPallo(double x, double y)
73    {
74        VihuPallovasen = new PhysicsObject(50,50);
75        VihuPallovasen.Image = TEV;
76        VihuPallovasen.X = x;
77        VihuPallovasen.Y = y;
78        VihuPallovasen.Restitution = (0.0);
79        Add(VihuPallovasen);
80    }
81    void LuoPallo2(double x, double y)
82    {
83        VihuPalloOikea = new PhysicsObject(50, 50);
84        VihuPalloOikea.Image = TEO;
85        VihuPalloOikea.X = x;
86        VihuPalloOikea.Y = y;
87        VihuPalloOikea.Restitution = (0.0);
88        Add(VihuPalloOikea);
89    }
90    void Nappaimet()
91    {
92        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja: Liikuta palloa vasemmalle", hyvaPallo, liikuVasemmalle);
93        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, hyvaPallo, Vector.Zero);
94        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja: Liikuta palloa oikealle", hyvaPallo, liikuOikealle);
95        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, hyvaPallo, Vector.Zero);
96    }
97    void AsetaNopeus(PhysicsObject hyvaPallo, Vector nopeus)
98    {
99        hyvaPallo.Velocity = nopeus;
100    }
101    void LuoTaso(Vector paikka)
102    {
103        PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(50, 50);
104        taso.Position = paikka;
105        taso.Color = Color.Black;
106        Add(taso);
107    }
108
109}
110
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.