source: 2012/26/OlliL/pong/pong/pong/pong.cs @ 3167

Revision 3167, 1.6 KB checked in by sijoseha, 8 years ago (diff)

Talletus.

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class pong : PhysicsGame
10{
11    PhysicsObject pallo;
12
13    public override void Begin()
14    {
15        Luokenttä();
16        AsetaOhjaimet();
17        AloitaPeli();
18
19        Vector impulssi = new Vector(500.0, 0.0);
20        pallo.Hit(impulssi);
21
22        Camera.ZoomToLevel();
23
24        // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän
25
26
27        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
28    }
29
30    void Luokenttä()
31    {
32        pallo = new PhysicsObject(40.0, 40.0);
33        pallo.Shape = Shape.Circle;
34        Add(pallo);
35        Level.CreateBorders(1.0, false);
36        pallo.X = -200.0;
37        pallo.Y = 0.0;
38        pallo.Restitution = 1.0;
39        Level.BackgroundColor = Color.Black;
40
41        LuoMaila(Level.Left + 20.0, 0.0);
42        LuoMaila(Level.Right - 20.0, 0.0);
43
44    }
45    void AloitaPeli()
46    {
47        Vector impulssi = new Vector(500.0, 0.0);
48        pallo.Hit(impulssi);
49    }
50    void LuoMaila(double x, double y)
51    {
52        PhysicsObject maila = PhysicsObject.CreateStaticObject(20.0, 100.0);
53        maila.Shape = Shape.Rectangle;
54        maila.X = x;
55        maila.Y = y;
56        maila.Restitution = 1.0;
57        Add(maila);
58    }
59void AsetaOhjaimet()   
60{
61    Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, LiikutaMailaaYlos, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa ylös");
62    Keyboard.Listen(Key.A, Buttostate.released, PysaytaMaila
63    Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
64}
65}
66
67 
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.