source: 2012/26/AleksanteriV/Water wey/Water wey/Water wey/Water_wey.cs @ 3726

Revision 3726, 5.1 KB checked in by alvirmas, 11 years ago (diff)

Talletus.

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class Water_wey : PhysicsGame
10{
11    //------------------------------------------------------------- PhysicsObject
12    PhysicsObject vesi;
13    PhysicsObject pelaaja;
14    PhysicsObject pelaaja2;
15    double voima = 1000000;
16    PhysicsObject kala;
17
18    public override void Begin()
19    {
20        //PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli");
21        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, Exit, "Lopeta peli");//Confirm
22        // Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Pressed, Gravity, new Vector(-100, 0);
23        luopelaaja2();
24        luopelaaja();
25        loukala();
26        loukala();
27        lisaaohjaimet();
28
29       // Gravity = new Vector(0, -500);
30        Level.CreateBorders();
31        IsFullScreen = true;
32        Level.Background.Image = LoadImage("underwater");
33        Level.Background.FitToLevel();
34        Camera.ZoomToLevel();
35
36        int Laskuri = 0;
37
38        while (Laskuri < 1000)
39        {
40            vesi = new PhysicsObject(25, 25);
41            vesi.Shape = Shape.Circle;
42
43            vesi.Color = new Color(0, 0, 100, 5);
44            vesi.Mass = 0.5;
45            vesi.X = RandomGen.NextDouble(Level.Left, Level.Right);
46            vesi.Y = RandomGen.NextDouble(Level.Bottom, Level.Top);
47            Add(vesi);
48            Laskuri++;
49        }
50    }
51    //-----------------------------------------------------------------------Aliohjelmat
52    void luopelaaja()//Vector paikka, double leveys, double korkeus
53    {
54        pelaaja = new PhysicsObject(100, 50);
55        pelaaja.Shape = Shape.FromImage(LoadImage("KALA2"));
56        pelaaja.Position = new Vector(-100, -100);
57        pelaaja.Mass = 100;
58        pelaaja.Image = LoadImage("KALA2");
59        //(pelaaja.Tag = "";)
60        Add(pelaaja);
61
62
63        // AddCollisionHandler(pelaaja, "palikka", PysaytaPelaaja);
64    }
65    void luopelaaja2()//Vector paikka, double leveys, double korkeus
66    {
67        pelaaja2 = new PhysicsObject(100, 50);
68        pelaaja2.Shape = Shape.FromImage(LoadImage("KALA2"));
69        pelaaja2.Position = new Vector(-100, 100);
70        pelaaja2.Mass = 100;
71        pelaaja2.Image = LoadImage("KALA2");
72        //(pelaaja.Tag = "";)
73        Add(pelaaja2);
74
75
76        // AddCollisionHandler(pelaaja, "palikka", PysaytaPelaaja);
77    }
78    void loukala()
79    {
80        double x = RandomGen.NextDouble(0.0, 500.0);
81        double y = RandomGen.NextDouble(0.0, 300.0);
82
83        kala = new PhysicsObject(100, 50);
84        FollowerBrain seuraajanAivot = new FollowerBrain(pelaaja, pelaaja2);
85        seuraajanAivot.TurnWhileMoving = true;
86        kala.Brain = seuraajanAivot;
87        seuraajanAivot.Speed = 200;
88        kala.Mass = 50;
89        kala.X = x;
90        kala.Y = y;
91        kala.Shape = Shape.FromImage(LoadImage("kala"));
92        kala.Image = LoadImage("kala");
93        Add(kala);
94    }
95
96    //---------------------------------------------------------------Ohjaimet
97
98    void lisaaohjaimet()
99    {
100        //-------------------------------------------------------------------------------------1
101        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, kaannaPelaajaa, null, 4.0);
102        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Released, kaannaPelaajaa, null, 0.0);
103        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, kaannaPelaajaa, null, -4.0);
104        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Released, kaannaPelaajaa, null, -0.0);
105        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null );
106            //---------------------------------------------------------------------------------2
107        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, kaannaPelaajaa2, null, 4.0);
108        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, kaannaPelaajaa2, null, 0.0);
109        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, kaannaPelaajaa2, null, -4.0);
110        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Released, kaannaPelaajaa2, null, -0.0);
111        Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa2, null);
112        //Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Pressed, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -voima));
113
114        //Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Released, PysaytaPelaajaX, null);
115        //Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Released, PysaytaPelaajaX, null);
116        //Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Released, PysaytaPelaajaY, null);
117        //Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Released, PysaytaPelaajaY, null);
118    }
119    void kaannaPelaajaa(double nopeus)
120    {
121        pelaaja.AngularVelocity = nopeus;
122    }
123    void LiikutaPelaajaa()
124    {
125        Vector pelaajanSuunta = Vector.FromLengthAndAngle(50000.0, pelaaja.Angle);
126        pelaaja.Push(pelaajanSuunta);
127    }
128
129    void kaannaPelaajaa2(double nopeus)
130    {
131        pelaaja2.AngularVelocity = nopeus;
132    }
133    void LiikutaPelaajaa2()
134    {
135        Vector pelaajanSuunta2 = Vector.FromLengthAndAngle(50000.0, pelaaja2.Angle);
136        pelaaja2.Push(pelaajanSuunta2);
137    }
138    //-------------------------------------------------------------
139
140   
141}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.