source: 2012/24/TatuS/Pong/Pong/Pong/Pong.cs @ 2917

Revision 2917, 2.3 KB checked in by sijoseha, 8 years ago (diff)

Talletus.

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class Pong : PhysicsGame
10{
11    Vector nopeusylos = new Vector(0, 200);
12    Vector nopeusalas = new Vector(0, -200);
13
14    PhysicsObject Pallo;
15
16    PhysicsObject maila1;
17    PhysicsObject maila2;
18    public override void Begin()
19    {
20        LuoKentta();
21        AsetaOhjaimet();
22        AloitaPeli();
23
24        // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän
25
26        Vector impulssi = new Vector(500, 0);
27        Pallo.Hit(impulssi);
28
29    }
30    void LuoKentta()
31    {
32        Pallo = new PhysicsObject(100, 100);
33        Add(Pallo);
34        Pallo.Shape = Shape.Circle;
35        Level.CreateBorders(1.0, false);
36        Level.BackgroundColor = Color.Cyan;
37        Camera.ZoomToLevel();
38        Pallo.Restitution = 1.0;
39
40        maila1 = LuoMaila(Level.Left + 20.0, 0.0);
41        maila2 = LuoMaila(Level.Right - 20.0, 0.0);
42    }
43    void AloitaPeli()
44    {
45        Vector impulssi = new Vector(500, 0);
46        Pallo.Hit(impulssi);
47    }
48
49
50    PhysicsObject LuoMaila(double X, double y)
51    {
52        PhysicsObject maila = PhysicsObject.CreateStaticObject(20.0, 100.0);
53        maila.Shape = Shape.Rectangle;
54        maila.X = X;
55        maila.Y = y;
56        maila.Restitution = 1.0;
57        Add(maila);
58        return maila;
59    }
60    void AsetaOhjaimet()
61    {
62        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli");
63        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
64        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, LiikutaMailaaYlos, "Pelaaja 1: Liikuta Mailaa Ylös", maila1, nopeusylos);
65        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, Pysaytamaila, null, maila1, Vector.Zero);
66        Keyboard.Listen(Key.Z, ButtonState.Down, Asetanopeus, "Pelaaja 1: Liikuta Mailaa Alas", maila1, nopeusalas);
67        Keyboard.Listen(Key.Z, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, maila1, Vector.Zero );
68       
69        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 2: Liikuta mailaa ylös", maila2, nopeusYlos );
70        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, 
71
72    void AsetaNopeus(PhysicsObject maila, Vector nopeus)
73    {
74        maila.Velocity = nopeus; 
75    }
76
77
78}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.