source: 2012/24/AtteJ/Pong/Pong/Pong/Pong.cs @ 2922

Revision 2922, 2.9 KB checked in by atjokine, 8 years ago (diff)

Talletus.

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class Pong : PhysicsGame
10{
11    Vector NopeusYlos = new Vector(0.0, 200.0);
12    Vector NopeusAlas = new Vector(0.0, -200.0);
13
14    PhysicsObject pallo;
15    PhysicsObject maila1;
16    PhysicsObject maila2;
17    public override void Begin()
18    {
19        LuoKentta();
20        Ohjaimet();
21        AloitaPeli();
22        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli");
23        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
24    }
25    void LuoKentta()
26    {
27        // Kirjoita ohjelmakoodisi tähän
28        pallo = new PhysicsObject(40.0, 40.0);
29        Add(pallo);
30        pallo.Shape = Shape.Circle;
31        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli");
32        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");
33        pallo.X = 0.0;
34        pallo.Y = 0.0;
35        pallo.Restitution = 1.0;                                                         
36        Level.CreateBorders(1.0, false);                                               
37        Level.BackgroundColor = Color.Black;
38
39        Camera.ZoomToLevel();
40        maila1 = Mailat(Level.Left + 20.0, 0.0);
41        maila2 = Mailat(Level.Right - 20.0, 0.0);
42    }
43    void AloitaPeli()
44    {
45        Vector impulssi = new Vector(500.0, 0.0);
46        pallo.Hit(impulssi);
47    }
48    PhysicsObject Mailat(double X, double Y)
49    {
50
51        PhysicsObject maila = PhysicsObject.CreateStaticObject(20.0, 100.0);
52        maila.Shape = Shape.Rectangle;
53        maila.X = X;
54        maila.Y = Y;
55        maila.Restitution = 1.0;
56        Add(maila);
57
58        return maila;
59    }
60    void Ohjaimet()
61    {
62        Keyboard.Listen ( Key.A, ButtonState.Down, MailojenNopeus, "Pelaaja 1, liikuta mailaasi ylös", maila1,NopeusYlos);
63        Keyboard.Listen ( Key.A, ButtonState.Released, MailojenNopeus, null, maila1, Vector.Zero);
64        Keyboard.Listen ( Key.Z, ButtonState.Down, MailojenNopeus, "Pelaaja 1 , liikuta mailaa alas", maila1, NopeusAlas);
65        Keyboard.Listen ( Key.Z, ButtonState.Released, MailojenNopeus, null, Vector.Zero);
66
67        Keyboard.Listen ( Key.Up, ButtonState.Down, MailojenNopeus, "Pelaaja 2, liikuta mailaa ylös", maila2, NopeusYlos);
68        Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Released, MailojenNopeus, null, Vector.Zero);
69        Keyboard.Listen ( Key.Down, ButtonState.Pressed, MailojenNopeus, "Pelaaja 2, liikuta mailaasi alas", maila2,NopeusYlos);
70        Keyboard.Listen ( Key.Down, ButtonState.Released, MailojenNopeus, null, Vector.Zero);
71
72        Keyboard.Listen ( Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli" );
73    }
74    void MailojenNopeus(PhysicsObject maila, Vector nopeus)
75    {
76        maila.Velocity = nopeus;
77    }
78}
79 
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.