source: 2011/31/PeetuL/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/FysiikkaPeli1/King kong ping pong.cs @ 2472

Revision 2472, 2.5 KB checked in by peossalu, 8 years ago (diff)

Talletus.

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class Peli : PhysicsGame
10{
11    Vector nopeusYlös = new Vector(0, 200);
12    Vector nopeusAlas = new Vector (0,-200);
13    PhysicsObject pallo;
14    PhysicsObject maila1;
15    PhysicsObject maila2;
16   
17   
18   
19    public override void Begin()
20    {
21        // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän
22        LuoKentta();
23        AsetaOhjaimet();
24        Aloitapeli();
25       
26    }
27   
28    void LuoKentta()
29{
30        pallo = new PhysicsObject(40.0, 40.0);
31        pallo.Shape = Shape.Circle;
32        Add(pallo);
33        pallo.X = -200.0;
34        pallo.Y = 00.0;
35        pallo.Restitution = 1.0;
36        maila1 = LuoMaila(Level.Left + 20.0, 00);
37        maila2= LuoMaila(Level.Right- 20.0, 00);
38       
39       
40        Level.CreateBorders(1.0, false);
41        Level.BackgroundColor = Color.Black;
42       
43        Camera.ZoomToLevel();
44    }
45    void Aloitapeli()
46    {
47        Vector impulssi = new Vector(1000.0, 00);
48        pallo.Hit(impulssi);
49    }
50    PhysicsObject LuoMaila(double x, double y)
51    {
52        PhysicsObject maila = PhysicsObject.CreateStaticObject(20.0, 100.0);
53        maila.Shape = Shape.Rectangle;
54        maila.X = x;
55        maila.Y = y;
56        maila.Restitution = 1.0;
57        Add(maila);
58        return maila;
59       
60    }
61    void AsetaOhjaimet()
62    {
63        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 1:Liikuta mailaa ylös",maila1,nopeusYlös);
64        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null,maila1,Vector.Zero);
65        Keyboard.Listen(Key.Z, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 1:Liikuta mailaa alas", maila1, nopeusAlas);
66        Keyboard.Listen(Key.Z, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, maila1, Vector.Zero);
67
68        Keyboard.Listen(Key.O, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 2:Liikuta mailaa ylös", maila2, nopeusYlös);
69        Keyboard.Listen(Key.O, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, maila2, Vector.Zero);
70        Keyboard.Listen(Key.L, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja
71       
72       
73       
74       
75       
76       
77       
78       
79       
80       
81        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu");
82    }
83    void AsetaNopeus(PhysicsObject maila,Vector nopeus)
84    {
85        maila.Velocity = nopeus;
86    }
87   
88   
89   
90}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.