source: 2011/31/JesseP/pelini/pelini/pelini/Peli.cs @ 2497

Revision 2497, 1.0 KB checked in by jemapalm, 8 years ago (diff)

Talletus.

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class Peli : PhysicsGame
10{ 
11    public override void Begin()
12    {
13        Luokentta();
14        AsetaOhjaimet();
15    }
16void AsetaOhjaimet()
17{
18  Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu");
19  Keyboard.Listen(Key.F1, ButtonState.Pressed, ShowControlHelp, "Näytä ohjeet");
20  Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, liikutapelaajaa1, "liikutapelaajaa1");
21  Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, liikutapelaajaa1, "liikutapelaajaa1");
22  Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, liikutapelaajaa1, "liikutapelaajaa1");
23  Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, liikutapelaajaa1, "liikutapelaajaa1");
24  }
25
26void Luokentta()
27{
28    PhysicsObject loota = new PhysicsObject(40.0, 40.0);
29    loota.Shape = Shape.Star;
30    Add(loota);
31    //PhysicsObject pallo = new PhysicsObject(100.0, 100.0);
32    //Add(pallo);
33    //pallo.Shape = Shape.Circle;
34}
35}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.