source: 2011/31/HenryS/TankDuel/TankDuel/TankDuel/Peli.cs @ 2499

Revision 2499, 954 bytes checked in by hejusiuk, 8 years ago (diff)

Talletus.

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class Peli : PhysicsGame
10{
11    PhysicsObject pelaaja1;
12    PhysicsObject pelaaja2;
13    Image oliomkuva = LoadImage("tank");
14    Image tankki = LoadImage("tank2");
15
16    public override void Begin()
17    {
18
19
20        AsetaOhjaimet();
21        pelaajat();
22    }
23
24
25
26    void pelaajat()
27    {
28
29        pelaaja1 = new PhysicsObject(90.0, 50.0);
30        pelaaja1.Image = oliomkuva;
31        Add(pelaaja1);
32        pelaaja2 = new PhysicsObject(90.0, 50.0);
33        pelaaja2.X = -200;
34        pelaaja2.Image = tankki;
35        Add(pelaaja2);
36
37
38    }
39    void AsetaOhjaimet()
40    {
41       
42
43        ControllerOne.Listen(Button.Back, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu");
44        ControllerTwo.Listen(Button.Back, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu");
45
46    }
47}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.