1 | using System; |
---|
2 | using System.Collections.Generic; |
---|
3 | using Jypeli; |
---|
4 | using Jypeli.Assets; |
---|
5 | using Jypeli.Controls; |
---|
6 | using Jypeli.Effects; |
---|
7 | using Jypeli.Widgets; |
---|
8 | |
---|
9 | public class Sniper : PhysicsGame |
---|
10 | { |
---|
11 | |
---|
12 | PhysicsObject maalitaulu; |
---|
13 | Flame liekki; |
---|
14 | ExplosionSystem rajahdys; |
---|
15 | PhysicsObject tähtäin; |
---|
16 | Image taulunKuva = LoadImage("maalitaulu"); |
---|
17 | Image tähtäimenKuva = LoadImage("tähtäin2"); |
---|
18 | Image savuHiukkanen = LoadImage("savuhiukkanen"); |
---|
19 | |
---|
20 | public override void Begin() |
---|
21 | { |
---|
22 | LuoTähtäin(); |
---|
23 | LuoMaalitaulu(200.0, 200.0); |
---|
24 | AsetaOhjaimet(); |
---|
25 | LuoKenttä(); |
---|
26 | |
---|
27 | } |
---|
28 | |
---|
29 | void LuoTähtäin() |
---|
30 | { |
---|
31 | tähtäin = new PhysicsObject(100, 100); |
---|
32 | tähtäin.Image = tähtäimenKuva; |
---|
33 | Mouse.ListenMovement(0.1, LiikutaTähtäintä, null); |
---|
34 | tähtäin.IgnoresGravity = true; |
---|
35 | tähtäin.IgnoresCollisionResponse = true; |
---|
36 | tähtäin.CanRotate = false; |
---|
37 | |
---|
38 | Add(tähtäin, 1); |
---|
39 | } |
---|
40 | |
---|
41 | void LuoKenttä() |
---|
42 | { |
---|
43 | Level.BackgroundColor = Color.Black; |
---|
44 | Gravity = new Vector(0.0, -80.0); |
---|
45 | |
---|
46 | liekki = new Flame(savuHiukkanen); |
---|
47 | //rajahdys = new ExplosionSystem( |
---|
48 | } |
---|
49 | |
---|
50 | void AsetaOhjaimet() |
---|
51 | { |
---|
52 | Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu"); |
---|
53 | Mouse.ListenOn(maalitaulu, MouseButton.Left, ButtonState.Pressed, Ammu, null); |
---|
54 | |
---|
55 | |
---|
56 | |
---|
57 | |
---|
58 | |
---|
59 | } |
---|
60 | |
---|
61 | void Ammu() |
---|
62 | { |
---|
63 | Add(liekki); |
---|
64 | Timer.SingleShot(1.0, RajaytaTaulu); |
---|
65 | } |
---|
66 | |
---|
67 | void RajaytaTaulu() |
---|
68 | { |
---|
69 | |
---|
70 | } |
---|
71 | |
---|
72 | void LuoMaalitaulu( double x, double y) |
---|
73 | { |
---|
74 | maalitaulu = new PhysicsObject(100, 100); |
---|
75 | maalitaulu.Image = taulunKuva; |
---|
76 | maalitaulu.X = x; |
---|
77 | maalitaulu.Y = y; |
---|
78 | Add(maalitaulu); |
---|
79 | } |
---|
80 | |
---|
81 | void LiikutaTähtäintä(AnalogState hiirenTila) |
---|
82 | { |
---|
83 | tähtäin.X = Mouse.PositionOnWorld.X; |
---|
84 | tähtäin.Y = Mouse.PositionOnWorld.Y; |
---|
85 | |
---|
86 | Vector hiirenLiike = hiirenTila.MouseMovement; |
---|
87 | |
---|
88 | } |
---|
89 | |
---|
90 | protected override void Update(Time time) |
---|
91 | { |
---|
92 | |
---|
93 | if (liekki != null) |
---|
94 | { |
---|
95 | liekki.Position = maalitaulu.Position; |
---|
96 | } |
---|
97 | |
---|
98 | base.Update(time); |
---|
99 | } |
---|
100 | |
---|
101 | |
---|
102 | |
---|
103 | } |
---|
104 | |
---|