source: 2011/24/LeeviK/Pong/Pong/Pong/Peli.cs @ 1969

Revision 1969, 2.6 KB checked in by tojukarp, 8 years ago (diff)

Valmis

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using System.Linq;
4using System.Text;
5using Jypeli;
6using Jypeli.Assets;
7using Jypeli.Controls;
8using Jypeli.Effects;
9using Jypeli.Widgets;
10
11public class Peli : PhysicsGame
12{
13    Vector nopeusYlos = new Vector(0, 200);
14    Vector nopeusAlas = new Vector(0, -200);
15    Image taustaKuva = LoadImage("tausta");
16
17
18    PhysicsObject pelaaja1;
19   
20
21   
22   
23
24    public override void Begin()
25    {
26        LuoKentta();
27        AsetaOhjaimet();
28        AloitaPeli();
29        Mouse.IsCursorVisible = true;
30        Mouse.ListenMovement(0.1, KuunteleLiiketta, null);
31
32       
33        //                                                                                                         x, y
34        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Liikuta pelaajaa vasemmalle", new Vector(-1000, 0));
35        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(1000, 0));
36        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 1000));
37        Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -1000));
38    }
39
40    void LiikutaPelaajaa(Vector kakkakasa)
41    {
42        pelaaja1.Push(kakkakasa);
43    }   
44 
45    void LuoKentta()
46    {
47        pelaaja1 = new PhysicsObject(200.0, 200.0);
48        pelaaja1.Shape = Shape.Circle;
49        pelaaja1.X = -200.0;
50        pelaaja1.Y = 0.0;
51        pelaaja1.Restitution = 1.0;
52        pelaaja1.KineticFriction = 0.0;
53        Add(pelaaja1);
54        pelaaja1.Image = LoadImage("jenkki");
55
56        Level.Background.Image = taustaKuva;
57        Camera.Follow(pelaaja1);
58    }
59
60   
61
62     
63
64    IntMeter LuoPisteLaskuri(double x, double y)
65    {
66        IntMeter laskuri = new IntMeter(0);
67        laskuri.MaxValue = 10;
68        Label naytto = new Label();
69        naytto.BindTo(laskuri);
70        naytto.X = x;
71        naytto.Y = y;
72        naytto.TextColor = Color.White;
73        naytto.BorderColor = Level.BackgroundColor;
74        naytto.Color = Level.BackgroundColor;
75        Add(naytto);
76        return laskuri;
77    }
78   
79   
80   
81
82   
83
84    void AloitaPeli()
85    {
86       
87       
88    }
89
90    void AsetaOhjaimet()
91    {
92        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu");
93        //Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down,
94   
95    }
96
97
98    void KuunteleLiiketta(AnalogState hiirenTila)
99    {
100
101        Mouse.IsCursorVisible = true;
102        Vector hiirenLiike = hiirenTila.MouseMovement;
103        pelaaja1.Angle = hiirenLiike.Angle;
104    }
105
106
107
108}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.