source: 2011/24/JuusoP/green Peace/green Peace/green Peace/Peli.cs @ 2028

Revision 2028, 2.7 KB checked in by paaaanro, 9 years ago (diff)
Line 
1using Jypeli;
2using Jypeli.Controls;
3
4public class Peli : PhysicsGame
5{
6    Vector nopeusYlos = new Vector(0, 200);
7    Vector nopeusAlas = new Vector(0, -200);
8    Vector nopeusVasemmalle = new Vector(-200, 0);
9    Vector nopeusOikealle = new Vector(200, 0);
10
11    PhysicsObject hiirulainen;
12
13    Image hiiru = LoadImage("Hiiru");
14
15    public override void Begin()
16    {
17        LuoKenttä();
18        AsetaOhjaimet();
19    }
20
21    void LuoKenttä()
22    {
23        hiirulainen = new PhysicsObject(20, 50);
24        hiirulainen.X = 0;
25        hiirulainen.Y = 0;
26        hiirulainen.Image = hiiru;
27        hiirulainen.CanRotate = false;
28        hiirulainen.Restitution = 0;
29
30        Add(hiirulainen);
31
32        AddCollisionHandler(hiirulainen, KasitteleHiirulaisenTormays);
33
34        Luoseina(-170, Level.Top - 300);
35        Luoseina(170, Level.Top - 300);
36        Luoseina(170, Level.Bottom + 300);
37        Luoseina(-170, Level.Bottom + 300);
38
39        Luoseina2(200, -170);
40        Luoseina2(-200, -170);
41        Luoseina2(200, 170);
42        Luoseina2(-200, 170);
43        Luoseina2(Level.Left + 50, 0);
44        Luoseina2(Level.Right - 50, 0);
45
46       
47        Level.CreateBorders();
48        Level.BackgroundColor = Color.Pink;
49
50        Camera.Zoom(1.25);
51       
52    }
53
54
55
56    void Luoseina(double x, double y)
57    {
58        PhysicsObject seina = PhysicsObject.CreateStaticObject(50, 500);
59        seina.X = x;
60        seina.Y = y;
61        seina.Shape = Shape.Rectangle;
62        seina.Color = Color.Brown;
63        Add(seina);
64    }
65
66    void Luoseina2(double x, double y)
67    {
68        PhysicsObject seina2 = PhysicsObject.CreateStaticObject(300, 50);
69        seina2.X = x;
70        seina2.Y = y;
71        seina2.Shape = Shape.Rectangle;
72        seina2.Color = Color.Brown;
73        Add(seina2);
74    }
75
76    void AsetaOhjaimet()
77    {
78        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu");
79        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Pressed, AsetaNopeus, "Pelaaja 1: Käännä hiirtä ylös", hiirulainen, nopeusYlos);
80        Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Pressed, AsetaNopeus, "Pelaaja 1: Käännä hiirtä alas", hiirulainen, nopeusAlas);
81        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Pressed, AsetaNopeus, "Pelaaja 1: Käännä hiirtä vasemmalle", hiirulainen, nopeusVasemmalle);
82        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Pressed, AsetaNopeus, "Pelaaja 1: Käännä hiirtä oikealle", hiirulainen, nopeusOikealle);
83   
84   
85    }
86
87
88    void AsetaNopeus(PhysicsObject hiirulainen, Vector nopeus)
89    {
90        hiirulainen.Velocity = nopeus;
91    }
92
93    void KasitteleHiirulaisenTormays(PhysicsObject hiirulainen, PhysicsObject kohde)
94    {
95       
96    }
97}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.