source: 2011/24/JaniS/Pong/Pong/Pong/Peli.cs @ 1972

Revision 1972, 1.6 KB checked in by hniemi, 9 years ago (diff)

Mailat on valmiit mutta ne ei liiku vielä.

Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class Peli : PhysicsGame
10{
11    PhysicsObject pallo;
12    public override void Begin()
13    {
14        // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän
15        LuoKentta();
16        AsetaOhjaimet();
17        AloitaPeli();
18
19
20
21
22    }
23    void LuoKentta()
24    {
25        pallo = new PhysicsObject(30, 30);
26        Add(pallo);
27        pallo.Shape = Shape.Circle;
28        pallo.Color = Color.White;
29        pallo.X = -200;
30        pallo.Restitution = 1.0;
31        Level.CreateBorders(1.0, false);
32        Level.BackgroundColor = Color.Black;
33        Camera.ZoomToLevel();
34        LuoMaila (Level.Left +20.0, 0.0);
35        LuoMaila(Level.Right - 20.0, 0.0);
36    }
37    void AloitaPeli()
38    {
39        Vector impulssi = new Vector(500.0, 200.0);
40        pallo.Hit(impulssi);
41    }
42    void LuoMaila( double x, double y )
43    {
44        PhysicsObject maila = PhysicsObject.CreateStaticObject(20.0, 100.0);
45        maila.Shape = Shape.Rectangle;
46        maila.X = x;
47        maila.Y = y;
48        maila.Restitution = 1.0;
49        Add(maila);
50    }
51    void AsetaOhjaimet()
52    {
53        Keyboard.Listen( Key.A, ButtonState.Down, LiikutaMailaaYlos, "Pelaaja 1: Liikuta mailaa ylös" );
54        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, PysaytaMaila, null);
55        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu");
56    }
57}   void AsetaNopeus( PhysicObject maila, Vector nopeus)
58{
59}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.