source: 2011/24/EliasY/Pixel Quest/Pixel Quest/Pixel Quest/Peli.cs @ 2000

Revision 2000, 800 bytes checked in by elalylon, 9 years ago (diff)
Line 
1using System;
2using System.Collections.Generic;
3using Jypeli;
4using Jypeli.Assets;
5using Jypeli.Controls;
6using Jypeli.Effects;
7using Jypeli.Widgets;
8
9public class Peli : PhysicsGame
10{
11    Image Tausta = LoadImage("TaustaKentta");
12    Image kivikuva = LoadImage("kiviValmis");
13    public override void Begin()
14    {
15        LuoKentta();
16    }
17    void LuoKentta()
18    {
19        Level.CreateBorders();
20        Camera.ZoomFactor = 14.0;
21        Level.Background.Image = Tausta;
22        LuoKivi(7, 7);
23    }
24    void LuoKivi(double x, double y)
25    {
26        PhysicsObject kivi = PhysicsObject.CreateStaticObject(x, y);
27        kivi.Angle = RandomGen.NextAngle();
28        kivi.Shape = Shape.FromImage(kivikuva);
29        kivi.Image = kivikuva;
30        Add(kivi);
31    }
32}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.