source: 2010/31/rimapuha/Slooosh!/Peli.cs @ 1576

Revision 1576, 1.3 KB checked in by paaaanro, 9 years ago (diff)

Tein uusia projekteja mm. Sloooosh! ja Slooosh!, sekä muita pelejä.

Line 
1using System;
2using Jypeli;
3using Jypeli.Widgets;
4using Jypeli.Assets;
5
6public class Peli : TopDownPhysicsGame
7{
8    protected override void Begin()
9    {
10        KineticFriction = 0.8; // Asetetaan kitka
11
12        Automobile auto = new Automobile(40, 20);
13        auto.Mass = 4.0;
14        auto.Color = new Color(192, 192, 255);
15        Add(auto);
16
17        Keyboard.Listen(Key.F1, ButtonState.Pressed, ShowControlHelp, "Näytä ohjeet");
18        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu pelistä");
19        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, kiihdyta, "Kiihdytä", auto);
20        Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, jarruta, "Jarruta", auto);
21        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, kaanny, "Käänny vasemmalle", auto, Angle.Degrees(1));
22        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, kaanny, "Käänny oikealle", auto, Angle.Degrees(-1));
23
24        ShowControlHelp();
25    }
26
27    void kiihdyta(Automobile auto)
28    {
29        auto.Accelerate(Time.SinceLastUpdate.TotalSeconds);
30    }
31
32    void jarruta(Automobile auto)
33    {
34        auto.Brake(Time.SinceLastUpdate.TotalSeconds);
35    }
36
37    void kaanny(Automobile auto, Angle kaannos)
38    {
39        auto.Turn(kaannos, Time.SinceLastUpdate.TotalSeconds);
40    }
41}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.