source: 2010/31/kirsipienmaki@gmail.com/FysiikkaPeli3/Peli.cs @ 1603

Revision 1603, 1.2 KB checked in by paaaanro, 10 years ago (diff)
Line 
1using System;
2using Jypeli;
3using Jypeli.Widgets;
4using Jypeli.Assets;
5
6public class Peli : PhysicsGame
7{
8    Image matoKuva = LoadImage("Tappajamato1");
9    Image taustaKuva = LoadImage("Kuutamo");
10
11    PhysicsObject tappajaMato;
12
13    protected override void Begin()
14    {
15        Level.CreateGround(450, 400, 10, Color.Black);
16        Level.Background.Image = taustaKuva;
17        Level.Background.FitToLevel();
18        LuoTappajaMato();
19
20        Camera.Follow(tappajaMato);
21    }
22
23    void LuoTappajaMato()
24    {
25        tappajaMato = new PhysicsObject(40, 20);
26        tappajaMato.Shape = Shapes.Rectangle;
27        tappajaMato.Mass = 10.0;
28        tappajaMato.Image = matoKuva;
29        Add(tappajaMato);
30    }
31
32    void ohjaus()
33    {
34        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, Liikuta, null, new Vector(-1000, 0));
35        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, Liikuta, null, new Vector(1000, 0));
36        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, Liikuta, null, new Vector(0, 1000));
37        Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, Liikuta, null, new Vector(0, -1000));
38    }
39
40
41    void Liikuta(Vector vektori)
42    {
43        tappajaMato.Push(vektori);
44    }
45
46}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.