1 | using System; |
---|
2 | using Jypeli; |
---|
3 | using Jypeli.Widgets; |
---|
4 | using Jypeli.Assets; |
---|
5 | |
---|
6 | public class Avaruuspeli : PhysicsGame |
---|
7 | { |
---|
8 | PhysicsObject alus; |
---|
9 | |
---|
10 | protected override void Begin() |
---|
11 | { |
---|
12 | LuoKentta(); |
---|
13 | AsetaOhjaimet(); |
---|
14 | |
---|
15 | MessageDisplay.TextColor = Color.White; |
---|
16 | } |
---|
17 | |
---|
18 | void LuoKentta() |
---|
19 | { |
---|
20 | Level.Background.Image = Level.Background.CreateStars(); |
---|
21 | LuoAlus(); |
---|
22 | } |
---|
23 | |
---|
24 | void LuoAlus() |
---|
25 | { |
---|
26 | alus = new PhysicsObject(40, 30); |
---|
27 | alus.Image = LoadImage("alus"); |
---|
28 | Add(alus); |
---|
29 | } |
---|
30 | |
---|
31 | void AsetaOhjaimet() |
---|
32 | { |
---|
33 | Keyboard.Listen(Key.F1, ButtonState.Pressed, ShowControlHelp, "Näytä ohjeet"); |
---|
34 | Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu"); |
---|
35 | |
---|
36 | Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, LiikutaAlusta, "liikuta alusta oikeaan", alus, new Vector(10.0, 0.0)); |
---|
37 | Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, LiikutaAlusta, "liikuta alusta vasenmpaan", alus,new Vector(-10.0, 0.0)); |
---|
38 | Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, LiikutaAlusta, "liikuta alusta alas", alus, new Vector(0.0, -10.0 )); |
---|
39 | Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, LiikutaAlusta, "Liikuta alusta ylös.", alus, new Vector(0.0, 10.0)); |
---|
40 | } |
---|
41 | |
---|
42 | void KaannaAlusta(PhysicsObject alus, double kaantoNopeus) |
---|
43 | { |
---|
44 | alus.AngularVelocity += kaantoNopeus; |
---|
45 | } |
---|
46 | |
---|
47 | void LiikutaAlusta(PhysicsObject alus, Vector nopeus) |
---|
48 | { |
---|
49 | Vector impulssi = nopeus; |
---|
50 | alus.Hit(impulssi); |
---|
51 | } |
---|
52 | } |
---|