1 | using System; |
---|
2 | using Jypeli; |
---|
3 | using Jypeli.Widgets; |
---|
4 | using Jypeli.Assets; |
---|
5 | |
---|
6 | public class Peli : PhysicsGame |
---|
7 | { |
---|
8 | PhysicsObject ohjus; |
---|
9 | double kaantyyOikealle = 5; |
---|
10 | double kaantyyVasemmalle = -5; |
---|
11 | protected override void Begin() |
---|
12 | { |
---|
13 | ohjus = new PhysicsObject(10, 40); |
---|
14 | ohjus.Shape = Shapes.Rectangle; |
---|
15 | ohjus.X = -600; |
---|
16 | ohjus.Y = -470; |
---|
17 | Add(ohjus); |
---|
18 | AsetaOhjaimet(); |
---|
19 | } |
---|
20 | void AsetaOhjaimet() |
---|
21 | { |
---|
22 | Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, OhjusKaantyy, "Kaanna Ohjusta Vasemmalle", ohjus, kaantyyVasemmalle); |
---|
23 | Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, OhjusKaantyy, null, ohjus,0.0); |
---|
24 | Keyboard.Listen(Key.Z, ButtonState.Down, OhjusKaantyy, "Kaanna Ohjusta Oikealle", ohjus, kaantyyOikealle); |
---|
25 | Keyboard.Listen(Key.Z, ButtonState.Released, OhjusKaantyy, null, ohjus,0.0); |
---|
26 | |
---|
27 | //Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 2: Liikuta mailaa ylös", maila2, nopeusYlos); |
---|
28 | //Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, maila2, Vector.Zero); |
---|
29 | //Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 2: Liikuta mailaa alas", maila2, nopeusAlas); |
---|
30 | //Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, maila2, Vector.Zero); |
---|
31 | |
---|
32 | Keyboard.Listen(Key.F1, ButtonState.Pressed, ShowControlHelp, "Näytä ohjeet"); |
---|
33 | Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu"); |
---|
34 | |
---|
35 | } |
---|
36 | void OhjusKaantyy(PhysicsObject ohjus, double nopeus) |
---|
37 | { |
---|
38 | Angle valiaik = ohjus.Angle; |
---|
39 | valiaik.Degree += nopeus; |
---|
40 | ohjus.Angle = valiaik; |
---|
41 | } |
---|
42 | } |
---|