source: 2010/30/samipunn/Misle Launch/Peli.cs @ 1328

Revision 1328, 1.6 KB checked in by samipunn, 10 years ago (diff)

Misle launch

Line 
1using System;
2using Jypeli;
3using Jypeli.Widgets;
4using Jypeli.Assets;
5
6public class Peli : PhysicsGame
7{
8    PhysicsObject ohjus;
9    double kaantyyOikealle = 5;
10    double kaantyyVasemmalle = -5;
11    protected override void Begin()
12    {
13        ohjus = new PhysicsObject(10, 40);
14        ohjus.Shape = Shapes.Rectangle;
15        ohjus.X = -600;
16        ohjus.Y = -470;
17        Add(ohjus);
18        AsetaOhjaimet();
19    }
20    void AsetaOhjaimet()
21    {
22        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, OhjusKaantyy, "Kaanna Ohjusta Vasemmalle", ohjus, kaantyyVasemmalle);
23        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, OhjusKaantyy, null, ohjus,0.0);
24        Keyboard.Listen(Key.Z, ButtonState.Down, OhjusKaantyy, "Kaanna Ohjusta Oikealle", ohjus, kaantyyOikealle);
25        Keyboard.Listen(Key.Z, ButtonState.Released, OhjusKaantyy, null, ohjus,0.0);
26
27        //Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 2: Liikuta mailaa ylös", maila2, nopeusYlos);
28        //Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, maila2, Vector.Zero);
29        //Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja 2: Liikuta mailaa alas", maila2, nopeusAlas);
30        //Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, maila2, Vector.Zero);
31
32        Keyboard.Listen(Key.F1, ButtonState.Pressed, ShowControlHelp, "Näytä ohjeet");
33        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu");
34
35    }
36    void OhjusKaantyy(PhysicsObject ohjus, double nopeus)
37    {
38        Angle valiaik = ohjus.Angle;
39        valiaik.Degree += nopeus;
40        ohjus.Angle = valiaik;
41    }
42}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.