source: 2010/30/heanjule/Pyromaani/Peli.cs @ 1352

Revision 1352, 1.1 KB checked in by heanjule, 11 years ago (diff)
Line 
1using System;
2using Jypeli;
3using Jypeli.Widgets;
4using Jypeli.Assets;
5
6public class Peli : PhysicsGame
7{
8    const int ruudunLeveys = 50;
9    const int ruudunKorkeus = 50;
10
11    protected override void Begin()
12    {
13        LuoKentta();
14        Camera.ZoomToLevel();
15    }
16
17    void LuoKentta()
18    {
19        TileMap taustaruudut = TileMap.FromFile("kenttatausta.txt");
20        taustaruudut['='] = LuoKuutio;
21        taustaruudut.Insert(ruudunLeveys, ruudunKorkeus);
22
23
24        TileMap ruudut = TileMap.FromFile("kentta.txt");
25        ruudut['='] = LuoPalikka;
26        ruudut['*'] = LuoAse;
27        ruudut.Insert(ruudunLeveys, ruudunKorkeus);
28    }
29
30    GameObject LuoKuutio()
31    {
32        GameObject kuutio = new GameObject(50, 50, Shapes.Rectangle);
33        kuutio.Color = Color.Blue;
34        return kuutio;
35    }
36
37    PhysicsObject LuoPalikka()
38    {
39        PhysicsObject palikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(50.0, 50.0);       
40        return palikka;
41    }
42
43    PhysicsObject LuoAse()
44    {
45        PhysicsObject ase = PhysicsObject.CreateStaticObject(20.0, 20.0);
46        return ase;
47    }
48   
49
50
51
52}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.