Line | |
---|
1 | using System; |
---|
2 | using Jypeli; |
---|
3 | using Jypeli.Widgets; |
---|
4 | using Jypeli.Assets; |
---|
5 | |
---|
6 | public class Peli : PhysicsGame |
---|
7 | { |
---|
8 | const int ruudunLeveys = 50; |
---|
9 | const int ruudunKorkeus = 50; |
---|
10 | |
---|
11 | protected override void Begin() |
---|
12 | { |
---|
13 | LuoKentta(); |
---|
14 | Camera.ZoomToLevel(); |
---|
15 | } |
---|
16 | |
---|
17 | void LuoKentta() |
---|
18 | { |
---|
19 | TileMap taustaruudut = TileMap.FromFile("kenttatausta.txt"); |
---|
20 | taustaruudut['='] = LuoKuutio; |
---|
21 | taustaruudut.Insert(ruudunLeveys, ruudunKorkeus); |
---|
22 | |
---|
23 | |
---|
24 | TileMap ruudut = TileMap.FromFile("kentta.txt"); |
---|
25 | ruudut['='] = LuoPalikka; |
---|
26 | ruudut['*'] = LuoAse; |
---|
27 | ruudut.Insert(ruudunLeveys, ruudunKorkeus); |
---|
28 | } |
---|
29 | |
---|
30 | GameObject LuoKuutio() |
---|
31 | { |
---|
32 | GameObject kuutio = new GameObject(50, 50, Shapes.Rectangle); |
---|
33 | kuutio.Color = Color.Blue; |
---|
34 | return kuutio; |
---|
35 | } |
---|
36 | |
---|
37 | PhysicsObject LuoPalikka() |
---|
38 | { |
---|
39 | PhysicsObject palikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(50.0, 50.0); |
---|
40 | return palikka; |
---|
41 | } |
---|
42 | |
---|
43 | PhysicsObject LuoAse() |
---|
44 | { |
---|
45 | PhysicsObject ase = PhysicsObject.CreateStaticObject(20.0, 20.0); |
---|
46 | return ase; |
---|
47 | } |
---|
48 | |
---|
49 | |
---|
50 | |
---|
51 | |
---|
52 | } |
---|
Note: See
TracBrowser
for help on using the repository browser.