source: 2010/27/julkivim/CCCP/FysiikkaPeli1/Peli.cs @ 1167

Revision 1167, 3.3 KB checked in by julkivim, 11 years ago (diff)
Line 
1using System;
2using Jypeli;
3using Jypeli.Widgets;
4using Jypeli.Assets;
5
6public class Peli : PhysicsGame
7{ 
8        const int ruudunLeveys = 25;
9        const int ruudunKorkeus = 25;
10     
11        protected override void Begin()
12        {
13            MediaPlayer.Play( "a" );
14            MediaPlayer.Volume = 1.0;
15            LuoKentta();
16            Gravity = new Vector(0.0, -1000.0);
17           
18            ABC();
19            ControllerOne.Vibrate(1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 999999.0);
20        }
21        AssaultRifle pyssy;
22        void LuoKentta()
23        {
24            TileMap ruudut = TileMap.FromFile("kentta.txt");
25            ruudut['='] = LuoPalikka;
26            ruudut.Insert(ruudunLeveys, ruudunKorkeus);
27           
28            Camera.ZoomToLevel();
29            PhysicsObject kissa = new PhysicsObject(40, 20);
30            kissa.Shape = Shapes.Rectangle;
31            kissa.Mass = 10.0;
32            Add(kissa);
33         
34        }
35       
36
37
38
39 
40       
41    PhysicsObject LuoPalikka()
42        {
43            PhysicsObject palikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(20.0, 20.0);
44            Add(palikka);
45            palikka.Color = Color.Black;
46           
47        return palikka;
48        }
49        PhysicsObject kissa;
50
51       void ABC()
52        {
53            kissa = new PhysicsObject(100, 200);
54            Add(kissa);
55            pyssy = new AssaultRifle(100, 100);
56            kissa.Add(pyssy);
57            pyssy.Ammo.Value = 500;
58
59            Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-1000, 0));
60            Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(1000, 0));
61            Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 1000));
62            Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -1000));
63            Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Down, pyssy.Use, "ammu");
64            ControllerOne.Listen(Button.DPadLeft, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-1000, 0));
65            ControllerOne.Listen(Button.DPadRight, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(1000, 0));
66            ControllerOne.Listen(Button.DPadUp, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 1000));
67            ControllerOne.Listen(Button.DPadDown, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -1000));
68            ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, LiikutaPelaajaa, "Liikuta pelaajaa tattia pyörittämällä.");
69            ControllerOne.Listen(Button.A, ButtonState.Down, pyssy.Use, "ammu");
70           
71           Mouse.IsCursorVisible = true;
72            Mouse.ListenMovement(0.1, KuunteleLiiketta, null);
73       } 
74
75        void LiikutaPelaajaa(Vector vektori)
76        {
77            kissa.Push(vektori);
78            Vector tatinAsento = ControllerOne.LeftThumbDirection;
79
80           
81        }
82        void KuunteleLiiketta(AnalogState hiirenTila)
83        {
84            Vector suunta = Mouse.PositionOnWorld - pyssy.Position;
85
86            pyssy.Angle = suunta.Angle;
87        }
88        void LiikutaPelaajaa(AnalogState tatinTila)
89        {
90
91            Vector tatinAsento = tatinTila.StateVector;
92           
93            kissa.Push(tatinAsento*1500);
94        }
95}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.