source: 2010/27/julkivim/CCCP/FysiikkaPeli1/Peli.cs @ 1166

Revision 1166, 3.2 KB checked in by jovaantt, 11 years ago (diff)
Line 
1using System;
2using Jypeli;
3using Jypeli.Widgets;
4using Jypeli.Assets;
5
6public class Peli : PhysicsGame
7{ 
8        const int ruudunLeveys = 50;
9        const int ruudunKorkeus = 50;
10     
11        protected override void Begin()
12        {
13            MediaPlayer.Play( "a" );
14            MediaPlayer.Volume = 1.0;
15            LuoKentta();
16            Gravity = new Vector(0.0, -1000.0);
17           
18            ABC();
19            ControllerOne.Vibrate(1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 999999.0);
20        }
21        AssaultRifle pyssy;
22        void LuoKentta()
23        {
24            TileMap ruudut = TileMap.FromFile("kentta.txt");
25            ruudut['='] = LuoPalikka;
26            ruudut.Insert(ruudunLeveys, ruudunKorkeus);
27           
28            Camera.ZoomToLevel();
29            PhysicsObject kissa = new PhysicsObject(40, 20);
30            kissa.Shape = Shapes.Rectangle;
31            kissa.Mass = 10.0;
32            Add(kissa);
33         
34        }
35       
36
37
38
39 
40       
41    PhysicsObject LuoPalikka()
42        {
43            PhysicsObject palikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(20.0, 20.0);
44            Add(palikka);
45            palikka.Color = Color.Black;
46           
47        return palikka;
48        }
49        PhysicsObject kissa;
50
51       void ABC()
52        {
53            kissa = new PhysicsObject(100, 200);
54            Add(kissa);
55            pyssy = new AssaultRifle(100, 100);
56            kissa.Add(pyssy);
57            pyssy.Ammo.Value = 500;
58
59            Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-1000, 0));
60            Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(1000, 0));
61            Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 1000));
62            Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -1000));
63            ControllerOne.Listen(Button.DPadLeft, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-1000, 0));
64            ControllerOne.Listen(Button.DPadRight, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(1000, 0));
65            ControllerOne.Listen(Button.DPadUp, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 1000));
66            ControllerOne.Listen(Button.DPadDown, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -1000));
67            ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, LiikutaPelaajaa, "Liikuta pelaajaa tattia pyörittämällä.");
68            ControllerOne.Listen(Button.A, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-1000, 0));
69            Mouse.IsCursorVisible = true;
70            Mouse.ListenMovement(0.1, KuunteleLiiketta, null);
71       } 
72
73        void LiikutaPelaajaa(Vector vektori)
74        {
75            kissa.Push(vektori);
76            Vector tatinAsento = ControllerOne.LeftThumbDirection;
77
78           
79        }
80        void KuunteleLiiketta(AnalogState hiirenTila)
81        {
82            Vector suunta = Mouse.PositionOnWorld - pyssy.Position;
83
84            pyssy.Angle = suunta.Angle;
85        }
86        void LiikutaPelaajaa(AnalogState tatinTila)
87        {
88
89            Vector tatinAsento = tatinTila.StateVector;
90           
91            kissa.Push(tatinAsento*1500);
92        }
93}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.