source: 2010/27/alelaho/Insane Darkness/Peli.cs @ 1142

Revision 1140, 3.3 KB checked in by alelaho, 10 years ago (diff)

Pelaajat 1 ja 2 luotu.

Line 
1using System;
2using Jypeli;
3using Jypeli.ScreenObjects;
4using Jypeli.Assets;
5
6public class Peli : PhysicsGame
7{
8
9    const double nopeus = 200;
10    const double hyppyVoima = 400;
11
12    const int ruudunLeveys = 50;
13    const int ruudunKorkeus = 50;
14
15    Vector nopeusOikea = new Vector(200, 0);
16    Vector nopeusVasen = new Vector(-200, 0);
17
18    PhysicsObject loota;
19    PhysicsObject ninja;
20
21
22
23    protected override void Begin()
24    {
25       
26        LuoKentta();
27        Peliohjaus();
28        PelaajaYksi();
29        PelaajaKaksi();
30        Gravity = new Vector(0.0, -800.0);
31        Camera.Zoom(0.80);
32       
33
34
35    }
36
37    void PelaajaYksi() //Samurain luonti
38    {
39        loota = new PhysicsObject(266.0, 688.0);
40        loota.X = 0.0;
41        loota.Y = 0.0;
42        loota.Image = LoadImage("Animaatio1");
43        loota.KineticFriction = 0.0;
44        loota.CanRotate = false;
45        Add(loota);
46        Gravity = new Vector(0.0, -800.0);
47    }
48
49    void PelaajaKaksi() //Ninjan luonti
50    {
51        ninja = new PhysicsObject(107, 326);
52        ninja.X = -100;
53        ninja.Y = 0;
54        ninja.Image = LoadImage("ninja");
55        ninja.KineticFriction = 0.0;
56        ninja.CanRotate = false;
57        Add(ninja);
58    }
59
60    void Peliohjaus() //Pelaajien 1 ja 2 ohjauskomennot!
61    {
62        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa1, null, new Vector(-1000, 0));
63        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa1, null, new Vector(1000, 0));
64        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa1, null, new Vector(0, 4000));
65       
66
67
68
69        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa2, null, new Vector(-1000, 0));
70        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa2, null, new Vector(1000, 0));
71        Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa2, null, new Vector(0, 4000));
72       
73
74
75        ControllerOne.Listen(Button.DPadLeft, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa1, null, new Vector(-1000, 0));
76        ControllerOne.Listen(Button.DPadRight, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa1, null, new Vector(1000, 0));
77        ControllerOne.Listen(Button.DPadUp, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa1, null, new Vector(0, 4000));
78       
79
80
81
82        ControllerTwo.Listen(Button.DPadLeft, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa2, null, new Vector(-1000, 0));
83        ControllerTwo.Listen(Button.DPadRight, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa2, null, new Vector(1000, 0));
84        ControllerTwo.Listen(Button.DPadUp, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa2, null, new Vector(0, 4000));
85       
86
87        Vector tatinAsento = ControllerOne.LeftThumbDirection;
88
89
90        ControllerOne.Vibrate(1.5, 1.5, 1.0, 1.0, 1);
91    }
92
93    void LiikutaPelaajaa1(Vector vektori)
94    {
95        loota.Push(vektori);
96    }
97
98    void LiikutaPelaajaa2(Vector vektori)
99    {
100        ninja.Push(vektori);
101    }
102
103    void LuoKentta()
104    {
105
106        TileMap ruudut = TileMap.FromFile("Taso.txt");
107        ruudut['='] = LuoPalikka;
108        ruudut.Insert(ruudunLeveys, ruudunKorkeus);
109
110    }
111
112    PhysicsObject LuoPalikka()
113    {
114        PhysicsObject palikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(50.0, 50.0);
115        palikka.Shape = Shapes.Rectangle;
116        palikka.Color = Color.Gray;
117        return palikka;
118    }
119 }
120
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.