source: 2010/24/elariilo/FysiikkaPeli3/Peli.cs @ 841

Revision 841, 614 bytes checked in by hniemi, 10 years ago (diff)

tein pongin loppuun ja aloitin vaihe 3. ja aloin lisätä "pari" palloa lisää

Line 
1using System;
2using Jypeli;
3using Jypeli.ScreenObjects;
4using Jypeli.Assets;
5
6public class Peli : PhysicsGame
7{
8    protected override void Begin()
9    {
10        LuoNelio(20, 30, 30);
11        LuoNelio(60, 30, 30);
12        LuoNelio(100, 30, 30);
13        LuoNelio(100, 70, 30);
14        LuoNelio(100, 100, 30);
15        LuoNelio(90, 100, 30);
16        LuoNelio(50, 100, 30);
17    }
18    void LuoNelio(double x, double y, double sade)
19    {
20        PhysicsObject nelio = new PhysicsObject(sade, sade, Shapes.Rectangle);
21        nelio.X = x;
22        nelio.Y = y;
23        Add(nelio);
24
25
26    }
27}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.