source: 2009/sara_h/Labyrintti/Peli.cs @ 3872

Revision 121, 2.1 KB checked in by samafrha, 11 years ago (diff)
Line 
1#region Usings
2using System;
3using System.Collections.Generic;
4using System.Linq;
5using Microsoft.Xna.Framework;
6using Microsoft.Xna.Framework.Audio;
7using Microsoft.Xna.Framework.Content;
8using Microsoft.Xna.Framework.Graphics;
9using Microsoft.Xna.Framework.Input;
10using Microsoft.Xna.Framework.Media;
11using Jypeli;
12using Jypeli.ScreenObjects;
13using Jypeli.Assets;
14using AdvanceMath;
15using Physics2DDotNet;
16using Physics2DDotNet.Shapes;
17#endregion
18
19namespace Labyrintti
20{
21    public class Peli : WindowsGame
22    {
23
24        GameObject pallo1;
25        GameObject pallo2;       
26
27        protected override void LoadContent()
28        {
29            pallo1 = LuoPallo();
30            pallo2 = LuoPallo();
31            AsetaOhjaimet();
32            //Level.CreateBorder();           
33        }
34
35        void AsetaOhjaimet()
36        {
37
38            //Pelaajan 1 näppäimet
39                Controls.Listen(Keys.W, ButtonPosition.Down, LiikutaPalloa, "Pelaaja 1 liikkuu ylöspäin", pallo1, 0, 1000);
40            //Controls.Listen(Keys.W, ButtonPosition.Released, PysaytaLiike, null, pallo1);
41                        Controls.Listen(Keys.S, ButtonPosition.Down, LiikutaPalloa, "Pelaaja 1 liikkuu alaspäin", pallo1, 0, -1000);
42            Controls.Listen(Keys.A, ButtonPosition.Down, LiikutaPalloa, "Pelaaja 1 liikkuu vasemmalle", pallo1, -1000, 0);
43                        Controls.Listen(Keys.D, ButtonPosition.Down, LiikutaPalloa, "Pelaaja 1 liikkuu oikealle", pallo1, 1000, 0);
44
45        }
46
47        PhysicsObject LuoPallo()
48        {
49            IShape ympyra = Shapes.CreateCircle(20.0);
50            GameObject pallo = new GameObject(ympyra);
51            pallo.X = -200.0;
52            pallo.Y = 0.0;
53            //pallo.Restitution = 1.0;
54            Level.Objects.Add(pallo);
55            return pallo;
56        }
57
58
59        Boolean LiikutaPalloa(ControlEvent e)
60        {
61            GameObject p = e.Parameter0.ToGameObject();
62            //Vector2D impulssi = new Vector2D(e.Parameter1.ToDouble(), e.Parameter2.ToDouble());
63            //p.Push(impulssi);
64           
65            return false;
66        }
67    }
68}
Note: See TracBrowser for help on using the repository browser.